Evroazijski put

Evroazijski put

уторак, 17. март 2015.

Манифест евроазијаца



  Данас у овим тешким временима потребно је сабрати све снаге у борби са катастрофалним стањем у нашем друштву. То значи превазилажење бесмислених подела на „левицу“ и „десницу“, „четнике“ и „партизане" итд. То, међутим, не значи подршку било чему, јер издаја се не може звати родољубљем, нити досадашња орјентација на Запад и ЕУ смисленом. Уместо тога окренимо се месту развоја наше културе - вечној Евроазији!




Ми дижемо глас из прастаре колевке части и слободе. Ми смо Срби! Ово је наша држава! Ми се боримо и радимо данас, вођени само једном жељом, да нашој отаџбини буде боље. Ми се боримо данас свим легитимним средствима, свесни да свака грешка иде на руку нашем непријатљу.

Ми се боримо данас речима, делима и личним примером. Ми бацамо бомбе наших речи директно међу оне који су најзаслужнији за стање у нашој држави. Ми топовима наших нових идеја гађамо у корене свих проблема.
 Ми смо против света у коме влада „златна милијарда“! Браћо, искрени родољуби, забринути за судбину земље и жељни прекида јалових подела и распри - умножите наше редове!

Нема коментара:

Постави коментар