Evroazijski put

Evroazijski put

недеља, 31. мај 2015.

Интервју са Дарјом Дугиновом (други део)


„Истинска, тајна Европа, треба да се пробуди да би се се борила и уништила свог либералног двојника"

Живела си неко време у Западној Европи... Како би  упоредила стање на Западу са оним на Истоку, будући да имаш искуство из прве руке и са једним и са другим?
Заправо, пре него што сам отишла у Европу мислила сам да је та цивилизација апсолутно мртва и да никакаква побуна тамо није могућа. Веровала сам да Европа више нема могућности да протестује против владавине либерализма. Читала сам страну европску штампу у којој наслови чланака гласе, нпр: „Путин, руски Сатана“, „Луксузни живот сиромашног председника Путина“, „Pussy riot, мученице труле Русије“, и то је само показало да је моје виђење Европе било исправно. Међутим, после неког времена, пронашла сам неке анти-глобалистичке групе и покрете као што су „Egalite & Reconcilation“, „Engarda“, „Fils de France“ и све се променило...
Пронашла сам „Другу Европу“, скривену империју, тајни геополитички пол. Истинска, тајна Европа, треба да се пробуди да би се се борила и уништила свог либералног двојника. Сад сам сасвим сигурна, постоје две Европе, потпуно различите: либерална атлантистичка Европа и алтернативна другачија Европа (анти-глобалистичка, анти-либерална, евроазијски оријентисана).*
У „Кризи модерног света“ Генон је написао да морамо да разликујемо два анти-модерна тј. анти-западна погледа на свет. Ми треба да будемо против модерног света, али и да помогнемо Западу да се избори са тим светом кога је створио либерализам. Европа има своју основну културу, сопствену. Дакле, ја сам пронашла ову другачију, тајну, моћну, традиционалистичку Европу и своје наде полажем у њене тајне чуваре.

Са „Egalite & Reconcilation“ организовали смо конференцију у Бордоу на којој су, у огромној хали, говорили Александар Дугин и Кристијан Буше, и у којој није било места за све оне који су желели да присуствују овој конференцији. То показује да се нешто покренуло...
Узимајући у обзир моје схватање данашње Русије нагласила сам да већи део Европљана не верује медијима, и да се све више њих интересује за Русију,  учи руски, гледа совјетске филмове, и разуме да су европски медији под контролом Левијатана, либералне глобалистичке машине која производи лажи. Дакле, семе револуције посађено је у земљу, а временом ће израсти и уништити „друштво спектакла“.
Цела твоја порадица представља велику инспирацију за нас у „Отвореном револту“ и „Новом отпору“. Да ли имаш неку поруку за своје пријатеље и саборце у Северној Америци?
Не могу а да не ценим вашу интензивну револуционарну активност! Начин на који радите у медијима је убијање непријатеља „њиховим сопственим оружјем“, користећи стратегију мрежног рата. Евола говори о томе у одличној књизи „Јахати тигра". „Uomo differenzziato“ је онај ко стоји у средишту модерног света, али га не прихвата у унутрашњој империји своје херојске душе. Он је способан да користи средства модерног света, да би задао смртоносни ударац владавини квантитета и њеним „големима“.

Могу да разумем да колико је тешко носити се са ситуацијом у Америци. То је сам центар пакла, али Хелдерлин је написао да херој мора да се баци у амбис, у срце ноћи, и да тако покори таму.
Пар речи за крај?
Студирајући на Филозофском факултету и проучавајући Платона и неоплатонизам, могу да приметим да политика није ништа друго до остваривање главних метафизичких принципа који леже у основи егзистенције. Кроз борбу за Четврту политичку теорију и ми, такође, установљујемо тај метафизички поредак, манифестујући га у материјалном свету.
Зато наша борба није само борба за људске идеале, она је свети рат.

Нема коментара:

Постави коментар