„Отворени револт“ са
задовољством представља разговор између Дарје Дугине и Џејмса Порацоа. Дарја,
кћерка Александра Дугина, поред својих активности у „Евроазијском савезу
омладине“ такође је руководилац пројекта „Алтернативна Европа“ за „Алијансу
глобалне револуције“.
ЏП: Дарја, ти припадаш
другој генерацији евроазијаца и кћерка си нашег најпознатијег мислиоца и
идејног вође, Александра Дугина. Како се осећаш као млада милитантна активисткиња
у Мрачном добу у коме живимо?
ДД: Живимо у добу у коме се све приводи крају — то је крај културе,
филозофије, политике, идеологије. То је време без правих друштвених покрета;
Фукојамино мрачно пророчанство о „крају историје“ постало је нека врста
реалности. То је суштина Модерног доба, Kali yuge. Живимо у времену
краја света. Очекује се долазак Антихриста.
Ова дубока и исцрпљујућа ноћ представља владавину квантитета . Модеран субјект почео
је да личи на председницу из филма Tokio gore Police. Индивидуа модерне
парадигме распала се на делове и постала дивидуум. „Бог је мртав“ и његово
место заузели су ти делови индивидуе. Али ако политички анализирамо ово ново
стање света, схватићемо да је оно пројекат либерализма. Екстравагантне идеје
Фукоа које делују револуционарно у свом патосу показују своју праву, либералну
и конформистичку основу, која се сукобљава са традиционалним
хијерархијским системом вредности, установљујући „изврнути“ поредак. Поредак у
коме је заједница окупирана од стране атомистичке самообожавајуће индивидуе, која
се распада док потпуно не иструли.
Тешко је борити се против модерног света и неподношљиво је у њему живети,
слагати се са оваквим стањем ствари, где су сви системи променљиви, а
традиционалне вредности постале пародија. Ипак, ми се боримо против тога ― за
божански поредак, за идеалну хијерархију. Кастински систем је у модерном свету
потпуно заборављен и претворен у пародију. Али он ипак има своју основу. Веома
интересантна и важна мисао изражена је у Платоновој „Републици“: „ Касте и
вертикалана хијерархија у политици нису ништа друго до одраз света идеја.
Политички модел манифестује основне метафизичке принципе духовног света.
Уништавајући примордијални кастински систем у друштву, ми негирамо достојанство
свог бића и његов Поредак. Одустајући од кастинског система и традиционалог
поретка блиставо описаног од стране Думезила, ми уништавамо хијерархију наше
душе. Наша душа није ништа друго до кастински систем, систем
који функционише у праведној хармонији, а ова хармонија обједињује три дела
душе (филозофски тј. интелект, војнички тј. вољу и трговачки тј. жељу,
потребу).
Борећи се за Традицију ми се боримо за нашу истинску природу. Човек није
ништа дато или додељено, он је циљ. Бити човек значи тежити натчовеку. Ово се
може назвати светим ратом.
Да ли сматраш да је у
овом добу посебан изазов бити млада жена и активисткиња?
Духовни рат против пост-модерног света даје ми снагу да живим. Знам да се
борим против владавина зла за истину вечне Традиције. За сада је све још увек
неизвесно, и није све изгубљено. Без тог трачка светлости ништа не би могло да
постоји.
Мислим да сваки пол и годиште имају своје начине приступа Традицији и
своје начине да упуте изазов модерном свету.
Моја животна пракса је одрицање свих вредности глобалне омладине. Мислим
да ми морамо да будемо другачији од тог ђубрета. Не верујем ни у шта
модерно. Модерно је увек погрешно.
Чије идеје млади
милитантни активисти још треба да проучавају, поред идеја твог оца?
Препоручујем да се упазнају са књигама Генона, Еволе, Парвулескоа,
Мутија, Платона, Шелинга, Ничеа, Хајдегера, Сиорана, Шмита, Сорала, Шеика
Хусеина, Димезила итд. Са њиховим делима треба почети, да би се припремила наша
интелектуална и политичка револуција.
http://openrevolt.info/
Нема коментара:
Постави коментар